Hva kan vi hjelpe deg med?

Hvis du ikke har funnet svarene du er ute etter på våre nettsider er du hjertelig velkommen til å kontakte oss. Vi hjelper deg gjerne.

Vi anbefaler at du ser gjennom «Ofte stilte spørsmål og svar» før du tar kontakt med oss. Det kan hende du enkelt finner svar på det du lurer på her.

Vårt kundesenter svarer på generelle henvendelser om nettleie, flytting av strømabonnement, faktura, strømmåler o.l.

Vår nye forespørselsportal er aktiv fra 5. april, og alle må lage en ny bruker i den nye portalen for å kunne sende forespørsler. Les mer her.

Du kan også logge inn på «Min side». Her kan du se ditt forbruk, dine fakturaunderlag, åpne HAN-porten, se målernummer/målepunkt-ID og du kan gi andre tilgang til ditt kundeforhold.

Ring 987 05 271

Mandag til fredag 08.00-15.30.

Vår nye forespørselsportal er aktiv fra 5. april, og alle må lage en ny bruker i den nye portalen for å kunne sende forespørsler. Les mer her.

Gjelder det:

  • Flytting av nettanlegg
  • Jordfeil eller problemer med spenning
  • Trefelling
  • Arbeid nær strømnettet
  • Plusskunde, solcelleanlegg eller innmating
  • Større tilknytning / forsterkning
  • Grøftesamarbeid
  • Kartgrunnlag
  • Eiendom
  • Erstatningskrav

Ring 987 05 271Mandag til fredag kl.08.00 – 15.00.

Har du mistet strømmen eller har du spørsmål i forbindelse med en planlagt utkobling?

I vårt strømkart kan du se både planlagte utkoblinger og driftsforstyrrelser og få informasjon om hva det skyldes og estimert tidspunkt når strømmen er tilbake. Du kan også lese våre tips om hva du kan sjekke selv før du eventuelt kontakter oss. Dersom du ikke finner svar på dine spørsmål om strømbrudd kan du ta kontakt med vår driftssentral.

Kommer du over farlige forhold som f.eks. at en linje har løsnet og ligger på bakken, ber vi deg om å ringe driftssentralen og melde ifra.

Ring 987 05 271

Hvis du i tillegg har anledning til å supplere med bilder, er dette veldig nyttig for våre montører som skal sendes ut på feilretting. Dette kan du gjøre via den nye portalen vår ved å bruke skjemaet «Farlige Forhold».

Driftssentralen er åpen 24/7, hele året.

Henvendelser fra myndigheter og offentlige instanser kan sendes hit post@fagne.no

Spørsmål fra mediene rettes til kommunikasjonsansvarlig i Fagne, Gunn Margareth Lassesen.

gunn.margareth.lassesen@fagne.no

982 37 034

Det lokale eltilsyn (DLE) jobber for å forhindre og redusere skader og ulykker forårsaket av elektrisitet. Tilsyn av elektriske anlegg i boliger og fritidsboliger er en av DLE sine oppgaver.

eltilsyn@fagne.no

98705271

Mandag til fredag kl. 08.00 – 15.30.