Oppgradering av Fagnes kundeportal

I dag, mandag 19. mai, fra klokken 15:30 vil kundeportalen vår være utilgjengelig i noen timer grunnet en systemoppgradering, som vil bidra til å gjøre kundeopplevelsen bedre. 

For kontakt angående strømbrudd eller farlige forhold i dette tidsrommet, ber vi om at det tas kontakt med Driftsentralen. Gjelder det andre henvendelser ber vi om at post@fagne.no benyttes. 

Har du mistet strømmen eller har du spørsmål i forbindelse med en planlagt utkobling?

I vårt strømkart kan du se både planlagte utkoblinger og driftsforstyrrelser og få informasjon om hva det skyldes og estimert tidspunkt når strømmen er tilbake. Du kan også lese våre tips om hva du kan sjekke selv før du eventuelt kontakter oss. Dersom du ikke finner svar på dine spørsmål om strømbrudd kan du ta kontakt med vår driftssentral.

Kommer du over farlige forhold som f.eks. at en linje har løsnet og ligger på bakken, ber vi deg om å ringe driftssentralen og melde ifra.

Ring 987 05 271

Hvis du i tillegg har anledning til å supplere med bilder, er dette veldig nyttig for våre montører som skal sendes ut på feilretting. Dette kan du gjøre via den nye portalen vår ved å bruke skjemaet «Farlige Forhold».

Driftssentralen er åpen 24/7, hele året.